پاورپوینت با موضوع انتخاب ورزش مناسب

مطالب دیگر:
تحقیق درباره سازماندهي و طراحي نيروي فروشي تحقیق درباره طراحي و برنامه ريزي منابع و امكانات ساخت و توليدتحقیق درباره يك مدل تصادفي مربوط به تصميمات استراتژيكتحقیق درباره 13آبان (روز مبارزه با استكبار جهاني) تحقیق درباره یک الگو با مدل متوسط ـ P (جهت کمینه‌ کردن اتلاف ترکیب و برش با کاربردی در صنعت شیشه)تحقیق درباره آرد استخوان براي تغذيه دام و طيور و آبزيانتحقیق درباره 11 سپتامبرتحقیق درباره 16سال حکومت رضاخان تحقیق درباره ابوریحان محمد بن احمد بیرونیتحقیق درباره ابزار تحلیل دادهتحقیق درباره ابزار دقيقتحقیق درباره ابزارهای موجود در بازار سرمایه ایرانتحقیق درباره ابرها (شرح و توصيف انواع ابرها)پروژه آمار (جامعه كل دانش‌آموزاني است كه کتاب آمار و احتمال را مطالعه کرده اند)پاورپوینت محیط (فصل هشتم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد- ویرایش جدید)پاورپوینت با موضوع پردازش حقوق و دستمزد و روش دارایی های ثابتپروژه آمار (افت تحصیلی و دلایل آن)پروژه آمار (مجموعه تمام عناصری را که دارای یک یا چند ویژگی مشترک بوده)دانلود پاورپوینت همه‌چیز در مورد باتری در خودروهای الکتریکی و هیبریدیپروژه آمار (متغیرها)
انتخاب ورزش مناسب , آمادگی جسمانی , ورزش کششی , ابزارهای ورزشی|تی ایی|teachpeach
به وب سایت دانلود و دریافت فایل های درسی آموزشی خوش آمدید اکنون مشخصات فایل پاورپوینت با موضوع انتخاب ورزش مناسبرا مشاهده می نمایید

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل : .ppt ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد اسلاید : 22 اسلاید

قسمتی از متن .ppt :

انتخاب ورزش مناسب

نكاتي براي انتخاب ورزش

انتخاب ورزشي كه از آن لذت ‌مي‌بريد
انتخاب بيش از يك ورزش
تغيير شدت ورزش خود
انتخاب ورزشي كه آماده و در دسترس باشد
عضويت در يك كلاس يا تيم ورزشي
انتخاب ورزشي كه نياز به هواي مساعد نداشته باشد
انتخاب ورزشي كه قسمتي از برنامه هميشگي باشند
اختصاص يك ساعت معين در روز به ورزش
انتخاب ورزشي كه متناسب با ‌مشكلات سلامتي باشد
انجام ورزش به همراه يك دوست
آيا به يك مربي خصوصي احتياج داريد؟

هر ورزشي را كه انتخاب مي‌كنيد و هر استراتژي كه براي حفظ اشتياق و علاقه‌مندي به ورزش بكار‌مي‌بريد، به ياد داشته باشيد كه:

به آرامي و بتدريج عمل كنيد،‌زياد به خود سختي ندهيد و خواهان پيشرفت سريع نباشيد. پيشرفت در تندرستي و تناسب طي هفته‌ها و ماه‌ها (نه روزها) حاصل مي‌شود. در هر دفعه يكي از ويژگي‌هاي ورزش را افزايش دهيد ـ مدت زماني كه هر دفعه ورزش شما طول مي‌‌كشد duration)) يا شدت ورزش كردن شما در هر دفعه intensity) ) يا تعداد دفعاتي كه در هر هفته ورزش مي‌كنيد frequency) ) دقت كنيد كه فقط مقداركمي بر ورزش تان‌ بيافزاييد مثلاً 10 درصد در هر هفته.

مراحل برنامه آمادگي جسماني، در چهار مرحله اجرا مي‌شود.

گرم كردن
تمرين براي آمادگي دستگاه قلب و عروق
تمرين براي آمادگي عضلات
بازگشت به حالت اوليه


فهرست مطالب و اسلایدها:

نكاتي براي انتخاب ورزش

آمادگي جسماني چيست و به چه فاکتورهايي نيازمند است؟

ايجاد انگيزه براي ورزش كردن

یوگا به عنوان ورزش کششی

تمرینات کششی

وسایل و ابزارهای ورزشی

...